مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-16اجتماعي

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 15 سانت رسید/ کلیه راه ها باز است


مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه در محور اسالم - خلخال بین 10 تا 15 سانت برف باریده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان نیز به ترتیب 10 و هفت سانت گزارش شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه در محور اسالم - خلخال بین 10 تا 15 سانت برف باریده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان نیز به ترتیب 10 و هفت سانت گزارش شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر در سه محور اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان بارش شدید برف داریم.

وی با بیان اینکه در محور اسالم - خلخال بین 10 تا 15 سانت برف باریده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان نیز به ترتیب 10 و هفت سانت گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در محور ماسال - گیلوان، خاطرنشان کرد: شاهد توقف بارش برف در دو محور بلوردکان - خصیب دشت و حشمت آباد - کلیشم هستیم.

مرادی، با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار، یادآور شد: گردنه الماس در محور پونل - خلخال و گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل با بارش برف و مه مواجه بوده و در محور کوهین - منطقه لوشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 15 سانت رسید/ کلیه راه ها باز است

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 15 سانت رسید/ کلیه راه ها باز است